Delaktighet och engagemang på Dohis höstkonferenser
Under höstens konferenser bjöd vi in samtliga medarbetare till workshop och dialog kring frågeställningarna – hur utvecklar vi vår verksamhet och hur skapar vi synergier i organisationen. Dohi Agency gav sig iväg ut i den Västerbottniska vildmarken medan Mediegänget begav sig till en härlig konferensanläggning vid Mälaren.
Dohi Agency – Vildmarksliv, röding och sång
Vi anammade den nya trenden med vildmarkskonferenser och tog oss med hjälp av fyrhjulingar till skogarna utanför Svansele i Västerbotten. Där lagade vi mat på öppen eld, badade vedeldade badtunnor, sov i sovsäck och hade långa och givande diskussioner vid lägerelden.
Utöver alla trevligheter jobbade vi hårt i workshopform och lyckades tratta ner ett antal förbättringsförslag i korta sprintar som ska genomföras innan årsskiftet.
Nya bekantskaper och kulinarisk kreativitet på Media- konferensen
Medarbetarna inom verksamheterna Dohi Publishing, Dohi Broadcast, Dohi Entertainment, Karbonhästen, Umeåguiden och Bättre affärer samt Derigo Media träffades för att tillsammans kraftsamla inför framtiden och diskutera hur vi kan ta vår mediesatsning till nästa nivå.
Givande och engagerade diskussioner varvades med kreativa teamövningar som ställde höga krav på samarbete och effektivitet. Kvällen avslutades med middag under trevliga former där vi själva fick ansvara för både råvaror och kastruller.